Reklama

Wiadomości

Siostra Cristina najlepsza we włoskim "The Voice of Italy"

Zobacz zwycięski wytęp s. Cristiny we włoskim wydaniu programu "The voice of Italy"

2014-06-06 08:11

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Piosenka na czas kryzysu - "Szybko 1, 2, 3" - The Fedor Family

[ TEMATY ]

piosenka

Materiał prasowy

The Fedor Family

The Fedor Family, zespół muzyczny i jednocześnie rodzina muzyków (7 dzieci) z Lublina, w czasie pandemii nagrała swoją autorską piosenkę “Szybko 1, 2, 3”, która błyskawicznie stała się bardzo popularna w sieci na Facebooku (już ponad 200 000 wyświetleń). Zespołem bardzo szybko zainteresowały się media: Gość Niedzielny Lubelski, Radio Dobrze Nastawione (RDN), oraz TVP3 Lublin, TVP3 Katowice i Studio Raban (TVP1).

W tym momencie zespół The Fedor Family zrealizował profesjonalny teledysk do piosenki “Szybko 1, 2, 3” - premieramiała miejsce w czwartek, 16.04.2020 o 20:00 na kanale YouTube i Facebook - w krótkim czasie osiągnęła wysoką oglądalność. Zespół The Fedor Family rozpoczął także zbiórkę na portalu KatolikWspiera: Zobacz, aby uzyskać wsparcie na pokrycie kosztów i zrealizować wersję międzynarodową piosenki “Szybko 1, 2, 3”- po angielsku, by Dobra Nowina mogła dotrzeć w świat.

Wstęp

Szybko 1, 2, 3 - zmieścisz się i Ty!

Jesteśmy na fali - Bóg nas ocali!

Bóg nas ocali - będziemy Go chwalić!

Te pierwsze słowa naszej piosenki dają nadzieję i radość, którą chcielibyśmy przekazać - po polsku - innym ludziom w naszym kraju, a po angielsku - ludziom na całym świecie. Jesteśmy rodziną - mamy 7 dzieci. Staramy się, aby uwielbienie było naszym stylem życia. Bóg działa na różne sposoby, obdarzając talentami i możliwościami ich rozwoju. Rozwijamy nasze talenty: uczęszczając do szkół muzycznych, oraz biorąc udział w warsztatach artystycznych w naszym mieście - Lublinie - i w całej Polsce. Muzyka jest naszą pasją.

Podczas czytania Słowa Bożego z dziećmi, na modlitwie, zrodził się pomysł, aby dzielić się tym, co mamy w sercu - z innymi. Poprzez sztukę, a zwłaszcza poprzez muzykę, chcemy przekazywać radość i pasję innym i zachęcać, aby odkryli i rozwijali to wszystko, co Bóg w nich złożył, by potem sami też mogli się tym dzielić ze światem.

Ostatni czas jest dla nas wszystkich bardzo trudny. My mamy muzykę, mamy słowa, mamy radość - mamy gotową piosenkę, która - jak wierzymy - może dać nadzieję ludziom na całym świecie na to, że Bóg wyprowadzi wszystkich z potopu, który nas zalał - do nowego życia.

Opis projektu

Wierzymy mocno i doświadczamy tego na co dzień, że Bóg jest tym, który ocala – ma plan na każdą sytuację, która po ludzku patrząc jest beznadziejna, bez wyjścia. Chcemy tę prawdę przekazywać światu w każdej dostępnej formie – poprzez słowo, muzykę i obraz.

Kiedy rozpoczął się kryzys, nagraliśmy za pomocą telefonu naszą autorską piosenkę „Szybko 1,2,3” i udostępniliśmy na Facebooku znajomym. Opinie i komentarze, które otrzymaliśmy, przerosły nasze oczekiwania. Piosenka zdobyła ogromną popularność (w tym momencie ponad 200 000 wyświetleń) i idealnie wpisała się w obecną sytuację. Jej bohaterem jest Noe, biblijna postać ze Starego Testamentu. Noe słuchał Boga, wybudował Arkę i wraz z rodziną przeżył kataklizm potopu. Wrócił do nowego świata. Biblia jest dla nas wszystkich Księgą Życia, z której możemy uczyć się, że Bóg w Chrystusie zawsze ocala. Naszym pragnieniem jest, aby przekaz ten dotarł do wszystkich ludzi – w każdym wieku i języku. Stąd pomysł nagrania piosenki oraz teledysku w DWÓCH WERSJACH: polskiej i angielskiej, z tekstem piosenki ułatwiającym wspólne śpiewanie i wychwalanie Boga za to, co czyni w naszym życiu każdego dnia.

W tworzeniu sztuki stawiamy na jakość artystyczną, a także w miarę możliwości - techniczną. Teledysk został zrealizowany tym razem przy użyciu profesjonalnego sprzętu - lamp filmowych, profesjonalnej optyki, w technice green screen - zielonego tła, które podczas montażu zostało wycięte i zamiast niego wstawione wirtualne tło, zaprojektowane przez grafika. Następnie aktorzy - zespół The Fedor Family - zostali wklejeni na kolorowe plansze o zmieniającej się kompozycji. Dzięki temu, poprzez ciekawą formę, teledysk będzie się wyróżniał znacznie bardziej, niż nasze domowe nagranie i ma szansę dotrzeć jeszcze dalej.

Dodatkowo, stworzenie wersji międzynarodowej teledysku, gdzie piosenka będzie śpiewana po angielsku, dzięki technologii YouTube napisy będą mogły być automatycznie przetłumaczone praktycznie na każdy język, co umożliwi dotarcie przekazu piosenki niemal na cały świat!

Zapraszamy Was do współtworzenia tego projektu i prosimy o wsparcie modlitewne i finansowe, które pozwoli nam pokryć koszty produkcji DWÓCH TELEDYSKÓW. Dziękujemy, błogosławimy Wam i modlimy się za Was!

Cel

Podjęliśmy prace nad tym projektem w przekonaniu, że dziś jest ten czas, kiedy ludzie potrzebują usłyszeć Dobrą Nowinę. Nasz dom w czasie ogólnopolskiej akcji #ZostańWdomu zamienił się w salę prób, studio muzyczne, oraz plan filmowy. Sami, jako rodzina, nie jesteśmy w stanie zrealizować tego przedsięwzięcia.

Zatrudniliśmy zaprzyjaźnionych profesjonalistów - reżysera filmowego oraz realizatora dźwięku, którzy czuwali nad tym, aby produkcja osiągnęła możliwie jak najwyższy poziom. Cały proces postprodukcji trwał parę tygodni i była to bardzo żmudna praca, wymagająca wysokich kwalifikacji i doświadczenia.

Jeśli chodzi o muzykę - począwszy od nagrania dźwięku - wokali i instrumentów, korekcji barwy i dynamiki, miksu wielu warstw i ścieżek audio aż do zgrania do finalnej wersji.

W przypadku obrazu, było to żmudne kluczowanie, czyli wycinanie naszych aktorów z zielonego tła, montaż, projektowanie kompozycji, korekcja barwna, synchronizacja wszystkich warstw dźwięku i obrazu, stworzenie animowanego intro, aż w końcu wyeksportowanie filmu do formatu, który nadaje się do emisji w internecie, telewizji lub nawet w kinie.

Chcielibyśmy, stworzyć także wersję międzynarodową - śpiewaną po angielsku, aby zasięg Dobrej Nowiny był jak największy, co wiąże się z ponownym przeprowadzeniem tego samego procesu postprodukcji, a także - podwójnymi kosztami realizacji. Całkowity koszt produkcji dwóch teledysków jest szacowany na 30 000 PLN, kwota którą chcemy zebrać to 15 000 PLN, więc ewentualna zebrana nadwyżka będzie przekazana na rozwój naszego zespołu The Fedor Family - w kolejnym etapie będzie to przygotowanie do nagrania płyty.

Autor / zespół projektowy

Nasz zespół powstał w 2000 r. – wtedy zawarliśmy związek małżeński. W kolejnych latach dochodzili kolejni członkowie zespołu The Fedor Family. Naszym powołaniem i misją jest dawanie ludziom piękna, dobra i radości za pomocą sztuki - konkretnie muzyki. Wierzymy, że każdy człowiek, który ich doświadcza, zbliża się do Boga, a przemieniony przez Jego Miłość jest w stanie przemieniać świat wokół siebie na lepsze. Obecnie nasz zespół liczy 9 osób :

Marek Fedor – tata lider, z wykształcenia – perkusista, z zamiłowania – multiinstrumentalista, absolwent Akademii Muzycznej im. Kiejstuta i Grażyny Bacewiczów w Łodzi, muzyk sesyjny, współpracował z takimi artystami jak: Joszko Broda, Ludofoniarze - Paweł Steczkowski, Łukasz Jemioła, Teatr Polonia i OCH Teatr, Teatr Stary w Lublinie - Mała muzyka, Akademicki Chór Politechniki Lubelskiej, Corazon Flamenco, Por Fiesta, Los Bomberos, Gospel Rain, pedagog, na co dzień pracuje w Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie, Szkole Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie

Małgorzata Fedor – mama lider, z wykształcenia – matematyk, z powołania – mama 7 dzieci, absolwentka UMCS w Lublinie, wydział Matematyki i Fizyki, asystent na Wydziale Matematyki, Informatyki i Architektury Krajobrazu KUL JP2 w stanie spoczynku na urlopie macierzyńskim ;-)

Weronika Fedor (19) – skrzypce, wokal, tegoroczna maturzystka i dyplomantka Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie, III miejsce w Regionalnym Konkursie - Przegląd Instrumentów Smyczkowych w Zamościu, współpracowała z takimi artystami jak: Marcin Pospieszalski, Małgorzata Hutek, Jakub Kotynia, Ania Michałowska, Michał Iwanek, Monika Kowalczyk, Łukasz Jemioła, Heaven Up, Gospel Rain

Michał Fedor (16) – kontrabas, gitara basowa, wokal, licealista, współpracował z takimi artystami jak: Gospel Rain, Big Band Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie

Rafał Fedor (12) – piano, uczeń Szkoły Podstawowej oraz Szkoły Muzycznej w Lublinie

Gabriel Fedor (10) – perkusja, santur, uczeń Szkoły Podstawowej oraz Szkoły Muzycznej w Lublinie

Helena Fedor (8) – skrzypce, altówka, wokal, uczennica Szkoły Podstawowej oraz Szkoły Muzycznej w Lublinie

Daniel Fedor (4) – perkusja balonowa

Joanna Fedor (10 mies.) – najmłodszy członek zespołu - będzie w przyszłości grać na wiolonczeli, chociaż jeszcze o tym nie wie (ale już się cieszy i pilnie uczestniczy we wszystkich próbach zespołu)

Michał Bernardyn | soul seed media – reżyser, producent, scenarzysta – autor nagradzanych filmów dokumentalnych, teledysków, kampanii społecznych, reklam oraz form fabularnych – zaadoptowany do rodziny The Fedor Family, ojciec chrzestny najmłodszego perkusisty

Dlaczego chcemy zrealizować ten projekt?

Pomysł piosenki “Szybko 1, 2, 3” zrodził się na rekolekcjach ponad 7 lat temu. Przyszedł właściwy czas na realizację pomysłu, moment w którym ta piosenka jest najbardziej potrzebna ludziom, którzy w obliczu zapowiadanych kolejnych kryzysów nie są pewni swojej przyszłości i potrzebują nadziei, aby powstać, z Bożą pomocą wziąć sprawy w swoje ręce i zawalczyć o swoje życie, a także losy ich rodzin, przedsiębiorstw, państw i całych kontynentów. Wierzymy, że Bóg, poprzez tekst tej piosenki chce przemówić do każdego z nas - cytując za Jr 29, 11-13 - że dla każdego z nas ma plany pełne pokoju i błogosławieństwa, a nie zguby i chce dać nam dobrą przyszłość, spełnienie naszego powołania, szczęście i radość w Nim. Z tą Dobrą Nowiną chcemy dotrzeć na cały świat i to jest celem naszego projektu. Zapraszamy! Wsiądź z nami do Arki! Czytaj Słowo Boże! Bóg Cię ocali - będziesz Go chwalić!

CZYTAJ DALEJ

Reklama w Tygodniku Katolickim „NIEDZIELA”

„Niedziela” to:

• ogólnopolski tygodnik katolicki, istniejący na rynku od 1926 roku

• informacje o życiu Kościoła w Polsce i na świecie, o sprawach społecznych, rodzinnych, gospodarczych i kulturalnych

• obecność w polskich parafiach w kraju i poza granicami (Włochy, USA, Kanada, Niemcy, Wielka Brytania), w sieciach kolporterskich i na Poczcie Polskiej

• szczególna obecność w 19 diecezjach w Polsce, w których ukazują się edycje diecezjalne: warszawska, krakowska, częstochowska, wrocławska, sosnowiecka, podlaska, bielska, świdnicka, szczecińska, toruńska, zamojska, przemyska, legnicka, zielonogórska, rzeszowska, sandomierska, łódzka, kielecka, lubelska

• 68 stron ogólnopolskich i 8 diecezjalnych

• portal www.niedziela.pl

• księgarnia (www.ksiegarnia.niedziela.pl) – ponad 350 publikacji książkowych

• studio radiowe Niedziela FM oraz telewizyjne Niedziela TV z możliwością przygotowania materiałów w jakości HD, własny kanał na YouTube, materiały na portalu www.niedziela.pl, zamówienia realizowane dla TV Trwam, TVP i lokalnej telewizji

• jest obecna w internecie, w rozgłośniach radiowych, w niektórych telewizjach regionalnych

Reklama w naszym Tygodniku jest potwierdzeniem wiarygodności firmy - do tego przyzwyczailiśmy naszych Czytelników.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na zlecenie "Niedzieli" przez Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego pozwoliły ustalić profil Czytelników "Niedzieli":

• wiek - 28 - 65 lat

• wykształcenie - wyższe i średnie

• kobiety i mężczyźni w proporcjach 48% do 52%

• mieszkańcy dużych i średnich miast oraz wsi
Kolportaż - 60% parafie, 40% Poczta Polska, KOLPORTER i inne firmy kolporterskie;

Nakład: zmienny od 85 tys. do 115 tys. w zależności od okoliczności

Kontakt
Zamówienie reklamy lub ogłoszenia można przesłać:

Reklama
   Krzysztof Walaszczyk
   Dział Marketingu Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   tel. (34) 369 43 49, 603 701 615
   marketing@niedziela.pl

Ogłoszenia
   Barbara Kozyra
   tel. (34) 369 43 65
   tel. na centralę: (34) 365 19 17 w. 365
   ogloszenia@niedziela.pl

drogą pocztową pod adresem:
   Redakcja Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   ul. 3 Maja 12, 42-200 Częstochowa


Regulamin przyjmowania zleceń

Regulamin insertowania

Formaty reklam

Cennik reklam

Cennik insertów

Terminarz reklam (2020)

Materiały do pobrania

Publikacje logo o szerokości powyżej 25 mm

Logo „Niedzieli” (Plik PDF)
Logo „Niedzieli” (Plik JPEG)

Publikacje logo o szerokości poniżej 25 mm

Logo „Niedzieli” (Plik PDF)
Logo „Niedzieli” (Plik JPEG)

Reklama internetowa

Krzysztof Walaszczyk
Dział Marketingu Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
tel. (34) 369 43 49, 603 701 615
marketing@niedziela.pl

Cennik reklam internetowych

CZYTAJ DALEJ

Matko, dlaczego płaczesz? Rocznica Cudu Lubelskiego

2020-07-04 08:54

Paweł Wysoki

Uroczystej Mszy św. w 71. rocznicę Cudu Lubelskiego przewodniczył bp Adam Bab, nowy biskup pomocniczy archidiecezji lubelskiej.

Bp Bab przyjął sakrę 29 czerwca, jak przed 71 laty miało to miejsce w przypadku bp. Piotra Kałwy. Siedem dekad temu nowy biskup lubelski u progu swojej posługi zadał pytanie o znak łez. Jak wówczas, tak i dziś biskup rozeznawał, co znaczą łzy Maryi, czy nie są daremne. - Kiedy przychodzimy do niej ze swymi sprawami, Ona zadaje nam pytanie: co znaczy dla ciebie krzyż i cierpienie mojego Syna? To zaproszenie do dialogu z Maryją i Jezusem - mówił w homilii bp Adam Bab.

- Nam obu przyszło zmierzyć się z podobnym pytaniem: dlaczego płaczesz Matko? Ja mam łatwiej, bo stoi za mną 71 lat modlitwy i łask uzyskanych przed obrazem Matki Bożej Częstochowskiej, na którym 3 lipca 1949 r. pojawiły się łzy. Bp Piotr miał trudniej, bo było to wydarzenie bez precedensu, które należało rozeznać i odczytać. Jednak wciąż aktualne jest pytanie: dlaczego Matka płacze? - mówił bp Bab. Jak wyjaśniał, łzy Matki stają się daremne, gdy oswajamy grzech i usprawiedliwiamy go. Takie podejście do Bożej miłości wciąż wyciska łzy z oczu Matki Chrystusa i zadaje Jej cierpienie. - Po ludzku patrząc do naszej Mamy zawsze przychodzimy z milionem próśb, pytań i spraw, ale gdy zobaczymy Ją płaczącą, to szybko zapominamy o naszych bolączkach i problemach. Widok łez Matki zawsze nasuwa pytanie: co się stało? Dlaczego płaczesz? Odkładamy nasze sprawy i chcemy Jej ulżyć - mówił.

Jak przypomniał bp Bab, 71 lat temu do łez Matki przyczynił się pewnie system, który instalował się w Polsce i zamierzał deprawować sumienia. Dziś jesteśmy od tego systemu wolni, ale nie dlatego, że sami go pokonaliśmy, ale jesteśmy wolni, bo jesteśmy dziedzicami Boga. - Nasze pokolenie nie jest wolne od bezbożnych idei, gdzie pod hasłem praw człowieka, jakiś zdobyczy cywilizacyjnych i postępu, na inny, czasem bardziej przemyślany i perfidny sposób zło nazywa się dobrem. Od nowa definiuje się kim jest rodzina, kim jest człowiek. Pod tymi hasłami są tworzone projekty społeczeństwa nieposłusznego Bogu. To Matkę Bożą zasmuca - podkreślał. - Naszą siłą jest przejęcie się miłością Boga i zgoda na nawrócenie, jakie z tej miłości powinno wynikać. Matkę Bożą Bolesną każdy powinien zabrać do siebie do domu, jak to zrobił to św. Jan. Oznacza to, że cierpliwie, dzień po dniu, trzeba pokonywać zło dobrem. Tak uświęcają się ludzie, tak wzrastają społeczeństwa, wierząc w potęgę łaski większej od grzechu. Zabierzmy Matkę Bolesną do domu i spróbujmy Jej ulżyć nawracając się - mówił pasterz. Na zakończenie homilii zaapelował: - Zabierzmy Matkę do domów, żeby nam przypominała o wielkiej miłości, jaką ma dla nas Jej Syn. Tak dla nas odczytuję znak łez: nawracajmy się i wierzmy w Ewangelię.

Po Mszy św. pod przewodnictwem bp. Adama Baba, celebrowanej na placu przed katedrą przez kilkudziesięciu kapłanów i biskupów: abp. Stanisława Budzika, bp. Mieczysława Cisło, bp. Artura Mizińskiego i bp. Ryszarda Karpińskiego, ulicami Lublina przeszła procesja różańcowa. Uczestniczyli w niej pielgrzymi, którzy indywidualnie dotarli na rocznicę „Cudu łez”, a także 3 zorganizowane piesze pielgrzymki: z parafii pw. bł. Władysława Gorala w Lublinie oraz z Łęcznej i Świdnika.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

Wspierają nas

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Redaktor Naczelna Tygodnika Katolickiego „Niedziela” wyznaczyła w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję